گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استند بای

گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استند بای

برای گیر کردن یک تلویزیون سامسونگ در حالت Standby (آماده به کار)، و همچنین برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران می‌توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

  1.  بررسی منابع تغذیه: ابتدا مطمئن شوید که تلویزیون به منبع تغذیه برق وصل شده است و درست روشن شده است. بررسی کنید که کابل برق به درستی وصل شده و منبع تغذیه فعال است.
  2.  استفاده از کنترل از راه دور: اگر تلویزیون دارای یک کنترل از راه دور است، مطمئن شوید که با باتری‌های مناسب تجهیز شده است و درست کار می‌کند. بررسی کنید که دکمه روشن/خاموش بر روی کنترل از راه دور به درستی فشرده شده است.
  3.  استفاده از دکمه روشن/خاموش روی تلویزیون: اگر تلویزیون دارای یک دکمه روشن/خاموش فیزیکی است، فشار دهید و مطمئن شوید که به درستی عمل می‌کند. برخی از تلویزیون‌ها دارای دکمه روشن/خاموش کناری یا پشتی هستند.
  4. قطع و وصل برق: اگر هیچ یک از مراحل بالا نتیجه نداد، می‌توانید تلویزیون را از منبع تغذیه برق قطع کنید، چند ثانیه صبر کنید و سپس آن را مجدداً به منبع تغذیه متصل کنید و روشن کنید.
  5.  مشکل فنی: اگر هیچ یک از روش‌های بالا نتیجه نداد و تلویزیون همچنان در حالت Standby قرار دارد، ممکن است مشکل فنی وجود داشته باشد. در این صورت، بهتر است با پشتیبانی مشتریان سامسونگ تماس بگیرید یا به تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

البته در صورتی که مایلید مشکل فنی را خودتان بررسی کنید، می‌توانید اقدامات زیر را امتحان کنید:

  •  بررسی منبع تغذیه: مطمئن شوید که تلویزیون به درستی به منبع تغذیه برق وصل شده است. بررسی کنید که کابل برق به درستی وصل شده و منبع تغذیه فعال است.
  • بررسی دکمه روشن/خاموش: بررسی کنید که دکمه روشن/خاموش روی تلویزیون به درستی عمل می‌کند. این دکمه ممکن است در جلو، کنار یا پشت تلویزیون قرار داشته باشد. فشار دهید و تمامی گزینه‌ها را بررسی کنید.
  •  بررسی کنترل از راه دور: اگر تلویزیون دارای کنترل از راه دور است، مطمئن شوید که با باتری‌های مناسب تجهیز شده است و درست کار می‌کند. بررسی کنید که دکمه روشن/خاموش روی کنترل از راه دور به درستی فشرده شده است
  • بررسی وضعیت نمایشگر: در صورتی که تلویزیون دارای نمایشگر است، بررسی کنید که آیا هیچ پیام خطا یا اطلاعاتی روی نمایشگر نمایش داده می‌شود. این ممکن است به شما کمک کند تا مشکل را شناسایی کنید.
  • بررسی اتصالات: بررسی کنید که کابل‌ها و اتصالات بین تلویزیون و دستگاه‌های دیگر (مانند دستگاه پخش دی وی دی، کابل آنتن، کابل HDMI و غیره) به درستی و به طور محکم متصل شده‌اند.
  • راه‌اندازی مجدد: یک راه‌حل ساده و اغلب موثر برای برخی مشکلات فنی، راه‌اندازی مجدد تلویزیون است. قطع وصل برق تلویزیون را برای چند ثانیه قطع کنید و سپس آن را مجدداً روشن کنید.

اگر با این مراحل مشکل را حل نکردید، بهتر است با پشتیبانی مشتریان سامسونگ تماس بگیرید یا به تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کنند همچنین در صورت لزوم می توانید با متخصصان ما تماس  بگیرید .

این پست رو با دوستان خود به اشتراک بگذارید

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای اینوفیکس محفوظ است. | طراحی سایت: بهاره غفاری / سئو و بهینه سازی : خانه ایده موسارت